Kære kontaktpersoner og menighedsråd
Jeg er blevet ansat som personalekonsulent pr. 1. november 2024, og jeg ser meget frem til at møde jer og samarbejde om at skabe de bedste rammer for menighedsrådenes arbejde. Første arbejdsdag på kontoret bliver mandag d. 4. november.
Jeg bor i Svendborg og har to voksne børn. Min baggrund spænder over både offentlige og private arbejdspladser, hvor jeg siden 1990 har arbejdet med HR og ledelse. Mine erfaringer omfatter blandt andet rekruttering, MUS-samtaler, udarbejdelse af personalehåndbøger, dokumentation til Arbejdstilsynet, konfliktcoaching, erfagrupper og afholdelse af workshops.
Selvom jeg allerede har en bred erfaring, er der naturligvis mange nye områder inden for folkekirkens ansættelsesforhold og overenskomster, som jeg glæder mig til at blive klogere på. Jeg ser frem til at lære jer og jeres opgaver bedre at kende og sammen sikre et godt samarbejde.
For at få en god start på vores samarbejde, vil jeg hurtigst muligt efter min tiltrædelse invitere til et fælles møde for kontaktpersonerne, hvor vi kan hilse på hinanden og drøfte, hvordan jeg bedst kan støtte jer i jeres arbejde. Jeg vil rigtig gerne høre om jeres forventninger og behov, så vi kan få etableret et godt samarbejde fra begyndelsen.
Ved siden af mit arbejde i provstiet har jeg også min egen virksomhed, HR & Ledelse, hvor jeg rådgiver små og mellemstore virksomheder. Dette giver mig et bredt perspektiv på HR-opgaver og ledelsesudfordringer, som jeg tager med mig ind i arbejdet for jer.
Jeg er primært til stede på Egensevej 15 i Svendborg om mandagen og tirsdagen, men da jeg også har udekørende opgaver, vil jeg anbefale, at vi laver en aftale på forhånd.
I er meget velkomne til at kontakte mig på telefon: 20 59 56 16 eller via mail: caro@km.dk , hvis I har spørgsmål eller vil aftale et møde.
Jeg glæder mig meget til at møde jer alle
og til et godt samarbejde!
De bedste hilsner, Carina Robanke